FIA - Världens bästa lillasyster

Jag skypar med min systeryster, har skypat lite över en timme nu och pratar om allt mellan himmel och jord. Men vad jag än pratar om så kommer hans namn upp. Haha lite roligt men jag tänker på honom hela tiden :)

Så här överraskade och chockade miner gör hon när hon får höra om mina galna livshistorier. Haha sötnos <3 Hon hälsar att hon ser ut som en älg på bilden, men jag fick tillåtelse att lägga upp den ändå. Hon är jättesöt, en söt älg hahaha...


Love you!


Kommentarer
Postat av: Emmy

dig vill hon minsann skypa med men inte med mig :(

Postat av: Fia

Vi slog rekord, 2 1/2 timme snackade vi haha :)

2010-04-28 @ 05:45:43
URL: http://fiemma.blogg.se/
Postat av: pappa

2 timmar minnsan! Och jag fick inte prata ens 1 minut?

2010-04-28 @ 06:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />