Emmy - livet är alldeles underbart!!!

de senaste dagarna har jag befunnit mig överallt FÖRUTOM framför datorn... långhelgen har varit helt fantastisk, har haft vackert, härligt sommarvarmt väder och har gjort sååå himla mycket roliga saker...

fredags- gick vi omkring i city, åt youghurtglass och bara njöt av häftiga NY!!!
lördags- tävling i Princeton hela dagen, underbart väder. jag sprang 400mh och 4x400m, presterade bra och hade en rolig och härlig dag tillsammans med laget i solen. lördag kväll firade vi Kristi som fyller 21 imorgon, det var jättejätteroligt!
söndag- picnick i central park och sushi middag
idag så såg jag min första baseball match och sen hade vi träning i det härliga sommarvädret! nu har jag pluggat matte inför provet imorgon... fixar med mina kurser också för det är regristrering imorgon (hoppas det inte är lika mycket strul som förra gången). ska måla naglarna och fixa lite med bilder från helgen också!
bilder från dagens basebollmatch. våran skola vann matchen! jag förstod inte så mycket av reglerna men det var intressant ändå :)

bilder från festligheter och pickniken kommer dyka upp under veckan så håll utkik ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />