Maryyy' Löpargymnasiet i Sollentuna. Om jag blir rik ska jag göra som alla amerikaner, donera massa pengar! (Var? Till löp såklart!). (typ en pool, studsmatta, nytt gym, dubbelsäng till alla, eget kylskåp, badkar, inomhusfriidrotshall och en hiss)

Godnatt kära läsare (vänner, fiender, bitchar, sötnosar, norskor, löpare, kulstötare, simmare OCH alla andra)

Vi avslutar denna onsdag med ngra bilder för att fräscha upp minnet!
TEMA LÖPET!


En frusen middag ute på löpet, "mysigare" än så kan det inte bli.
(min arm, emmy, mikael, sanna, david och rickard)

Mitt sista löpetläger, då 92:orna skulle börja på Löp. Vi hade planerat att dissa dem stenhårt och få dem att aldrig våga gå upp på vån 3, det blev inte riktigt så va?
(johanna, jag, emmy och mikael)

Kanonutflykt. Tog tiden på Aleks tuggor för att han åt så hiiimlans långsamt. hehe, men sån är Aleks :)
(Klabbe, Legernes, Aleks, Emma, Natta och Rickard)


Klabbe och jag på det heta Portugal lägret med 89:orna för sista gången. Mumma.


Världens snyggaste tvillingar. Och världens bästa. Om man inte lär känna Emmy och Fia är inte livet något värt.


Mickan och jag testade min nya kamera. Den tiden då vi sa hej till varandra och jag lånade hennes symaskin.

Mikael och Jag, när vi var unga och fula. :P Nu har ankungarna växt upp. (här hade jag lurat iväg Mikael på gratis mat hos Sofia Öberg, han var sur på mig en vecka efter det (en vecka på löp = två veckor utanför löp)) haha


Sanna och jag i våra virriga dagar. Nu har vi hittat tillbaka, åhå vad jag har saknat henne.


Hellasloppet 08. OJ vad vi inte visste att vi skulle tillbringa x antal månader tillsammans efter det.
(Marcus Hallbäck och Jag)


Sötnos. <3


Studenten var efterlängtad men jag saknar Löpet. Inget slår 3 år på löp. Men ett fjärde år skulle jag aldrig vilja. Nejnej, 3 år på löp = 6 år utanför huset. Det räcker gott och väl. Sen måste man lära sig diska och släcka lampor själv.

JAJA, Ta hand om er. PUSS!

Kommentarer
Postat av: sanna

Och jag har saknar dig !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />