Maaaryyyy' dääällläääs

Tjo.

Skype råkade stå på medans vi var och träna. Soorrryyy. :)

Nu ska jag börja på min engelskaläxa tills imorgon och kolla på disney channel. ME LOVE! Sen ska jag sova tidigt (!!!) och imorgon är det easy run kl 6.30. Sen ska vi fixa en suprise (kan inte berätta personen i fråga kan möjligtvis läsa bloggen, you never know). THIHI. =D

Vad konstigt det blir med att räkna ner dagar till min födelsedag. För här i Dallas är det 6 dagar tills min födelsedag. Men hemma i Swe är det nu 5 dagar tills min födelsedag. hmmm. =S


SÅHÄR ser mitt rum ut när det är ostädad vs städad. =)



byrå och fönster före och efter :)


skrivbord före och efter :P


säng före och efter ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />