FIA - Söndag

Jag har pratat med Sanna på skype, det var niiicee :) Roligt att få höra hennes röst igen och höra hur allt var med henne och om saker som har hänt i hennes liv.

Min hals gör fortfarande ont, eller inte ont den är bara irriterad liksom, och sen kan jag knappt gå för mina vader gör jätteont, värsta stela.

Nu ska jag städa mitt rum sen ska jag göra min rhetorical précis och efter det ska jag plugga matte hela långa dagen. Sen ikväll kanske jag kan börja läsa på historian. Vi får se vi får se. Ska sticka iväg till studyhall också för att skriva ut och försöka fråga om hjälp med matten.

Sen vill jag prata med la familia där hemma också!! Hihi :)



Lagbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />