FIA - Makes some good girls go bad

Jag beställde en bamsestor passionsfrukts smoothie idag efter min sista lektion.

Jag kommer få övningar imorgon för min rygg som gör ooont, den är sne, dom ska fixa till den igen imorgon.

Jag var i study hall tre timmar idag men jag läste bara två sidor historia, jag träffade en kille. Vi pratade inte tre timmar, jag hjälpte några tjejer som har samma bibelkurs som mig med uppgiften som ska in imorgon, men nästan hahaha :) Han spelar baseball.  

Killen tog mitt nummer och sa jag smsar dig. Jag bara suuure, och två timmar senare fick jag ett sms. Killarna är så påå här, om en kille i sverige hade frågat efter mitt nummer och sagt att han skulle höra av sig så skulle han höra av sig typ två dagar efteråt eller något. Samma sak med killen Chris paddlade kajak med i helgen, de hade bara en kajak som var hans, så efteråt när de var på väg hem så sa killen; jag måste köpa en kajak till dig så att vi kan paddla tillsammans. Han smsar henne varje dag och vill träffas, han såg det som en dejt, Chris ville bara testa på att paddla kajak i vågorna.

Killen bjöd mig på hans fest på lördag och dom kommer dansa sådär knasigt igen, jag frågade, jag har frågat nästan alla och alla säger; det är så man dansar här. Hmm haha..

På lördag är min första och enda terrängtävling, jag är nervös! Alla idrottare från skolan kommer att vara där och jobba, killen kommer vara där, han sa att han skulle heja på mig. Haha! Jag är nervös för hur det kommer att kännas, hur det kommer att gå, om jag kommer klara mördarbacken, vilken tid jag kommer att få, ja är nervös för det kommer vara en stor tävling!!!

Nu är klockan elva, jag vill sova men jag måste börja på min 1 page assignment

X O X O

Gossip girl


En kväll gjorde vi coola t-shirts som hela laget ska gå runt med i skolan ;P


Kommentarer
Postat av: fiemum

när få man se resultatet?

2009-09-17 @ 22:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />