Emmy - klockan är kvart över 11. snart går ni upp hemma i sverige - jag ska snart gå och lägga mig!!

det är thirsty thursday tonight... ALLA (okej kanske inte alla men majoriteten) studenter går ut och festar på hemmafester, krogar och jaa det är helt enkelt värsta partystämningen idag! påväg tillbaka från biblioteket mötte vi en hel del festklädda studenter som var olagligt på lyset haha! jag vill också ut och festa!!!

har precis kollat klart på ett avsnitt av andra säsongen av mitt tredje favoritprogram just nu, 90210!!
ska sova snart.. väntar på att min oerhört ambitiösa roomie ska komma tillbaka från biblioteket så att jag slipper vakna när hon kommer tillbaka. men man vet aldrig hur länge hon blir kvar... ska nog satsa på att sova nu!!

ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />