Emmy - julafton mitt i sommaren

igår när vi kom till träningen fick vi alla våra nya skor... jag fick fyra skokartonger med två spikskor och två joggingskor. tyvärr så var joggingskorna en halv storlek för stora så dom ska beställa nya så får jag dom förhoppningsvis nästa vecka... och snart kommer huvtröjjorna också :)

Andrea har ännu mer julafton för hon får typ skor och tröjjor hela tiden haha.. förra veckan fick hon några par skor, idag fick och några par skor och snart kommer hon få ytterligare två par skor.. ibland är det bra att vara mångkampare... för dom har olika t-shirts till de olika grenarna också :)



här är mina nya 800m/400m spikskor ;)



här är mina nya terrängspikskor!! mina första ;)




min glada roomie Andrea med några av alla hennes skor och t-shirts ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />