Mary' Chile Peppers

Om det är nått jag är bra på i denna värld så är det att packa.

FATTA hur många gånger jag har åkt mellan gbg å sthlm på tre år. OCH alla träningsläger (helger och lov), OCH alla tävlingar swe (och Europa) runt. Sen alla helger jag har åkt hem till olika folk när man har vart trött på Löpis. Min väska var alltid packad i mitt rum, han ju aldrig packa ur den för jag skulle ut och röra på mig igen...

Jaja, iaf så har jag packat nu till tävling på lördag. Vi ska åka i vanen i 5½ timma. Jag kommer dö. Dessutom kommer de va svinkallt "där" (öh, tror de är Arkansas vi ska till.) Då snackar vi vädret ni har i swe nu. DÖKALLT!
På tal om Arkansas...
MH: - var är eran tävling i helgen?
Jag: - Arkansas, tror jag.
MH: - Vaaaahhh? Men det är ju aslångt.
Jag: - Eh, jag tror du tänker på Antarktist.
MH: - Jaha..
Jag: - Haha.
MH: - Nää, jag tänkte på nått annat.
Jag: - Alaska?
MH: - Ja! Precis.

;)



Vi hörs på söndag alla fiemma-lovers! Ha en toppen helg och Klabb; hoppas du får bätte tröskelfart på Bosön denna gång. ;) (Han hade samma som mig i våras, (!?) skillat ;P)


Här är Klabb och jag när vi hade samma tröskelfart.
El då hade han kanske fått ngra sec snabbare. Men you never know :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror nog närmare bestämt att han kmr ha saktare tröskelfart för vi har inte spelat någon pingis på länge o alla vet ju att det är avgörande för tröskelfarten! ;P

2009-10-16 @ 22:06:26
Postat av: Aleks

Tror klabb kmr ha sämre t.fart nu för vi har icke spelat ping-pong på länge o ny forskning visar att det är helt avgörande för tröskelfarten! ;P

2009-10-16 @ 22:09:12
Postat av: Aleks

oj nu blev det visst dubbla kommentarer (lr 3 med denna) aja, bättre tre än ingen typ..

2009-10-16 @ 22:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />