Maary in Chicago

YO!

Jag star har med min coola janta Kristine. Vi ar jattetrotta men jag maste blogga. Kristine tvingar mig. :p

TAVLINGEN GICK ASBRA!
Jag sprang 15 sek snabbare an for tva veckor sen pa 5km. Denna gang blev det 17.37, inte sa illa pinkat va?
(Kristine hade 22 sek snabbare an for 2 veckor sen! YOU GO GIRL!)

Hur gick de for laget da?
Vi kom pa 8e plats och slog tre rankade lag. yeeahhhh

Vad ar rankade lag?
Det finns nan lista med de 30 basta skolorna i usa, vi ar inte med pa listan, AN! Just nu ar vi kanske pa 35:e plats men vi maste komma in pa listan for annars kommer vi inte till nationals!!!! Och det ser ljust ut. Idag var flera av de basta lagen pa listan med ocksa. :)

JAG AR SA FETT TAGGAD FOR NASTA TAVLING! Da blir det Chili Peppars, or something. Om 2 veckor. =D=D=D Vi ska visa vilka SMU ar!


sjukt kallt har. som i swe. men jag har alla klader jag ager pa mig. hur stod jag ut i swe egentligen????????? va?

Kommentarer
Postat av: fiemum

Bra jobbat :O)

2009-10-03 @ 08:46:48
Postat av: Macs mormor

Grattis Mary, och tack för att jag får läsa din blogg, det är jätteroligt att höra att det går så bra för dig. Många kramar till dig

2009-10-03 @ 10:03:20
Postat av: Mac

Haha min mormor är så gullig! Love<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />