FIA - UTAH

Brrr det är kallt!! Det känns som att jag borde vara van med kylan, men det är jag inte och det kommer jag nog aldrig att bli. Jag hatar att frysa brrr..

Vi kom hit igår kväll, flygresan gick bra och i bilen på väg till hotellet fick vi syn på bergen som var precis brevid vägen. Så himlans coolt, och jag och Jordan har utsikt över bergen från vårat hotellrum.

Det är kallt i Provo och de har fina berg samt väldigt billig mat. Fatima Makakala bor ju här någonstans, kanske möter henne imorgon på tävlingen. Såg förresten på friidrott.se att det är ganska många svenskar som går på byu och deras trackteam är grymt bra. Dom har även en fin blå sayobana, jag körde några stegringar där idag :)

I dag har vi sprungit, varit på bio och nu ska jag plugga lite.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />