FIA - Tisdag

I går kväll hade jag ett seriöst snack med min vän Chris, länge sen jag grät så mycket haha det måste vara alla hormoner. Haha vi pratade framtid och om skador för Chris kan ha en stressis eller så är det en muskel som har gått av. Jag ska följa med henne till doktorn idag som stöd, håll tummarna!
Sen pratade vi om alla vi saknade,  jag visade Elinas video på youtube, det var länge sen jag tittade på den, den är så fin!

Haha jag blir alltid så känslig när jag har mens, men jag har börjat med minipiller så nu kanske jag slipper den för ett år, eller så är det dom som gör att jag går runt och känner att jag vill gråta hela tiden ;)

I dag är min stora pluggdag, jag har bara en lektion i för sig men efteråt ska jag sitta med en tjej från klassen och svara på frågorna som jag sedan ska plugga in till torsdagens midterm.

Midterm religon - tors
eng läxa- ons
one page assignment + 40 sidor läsning - fre
matteläxa - fre
midterm historian - mån.

OH YEAAAHH!

I alla fall mina tisdagar är långa, för efter skolan och studyhall timmarna så tränar jag. Efter träningen har jag mentorstid, tutor i matte och obligatorisk studyhall 2 timmar då vi måste sitta i ett rum med en lärare som kollar om vi pluggar. Haha sen runt 9 cyklar jag hem igen, så jag är i skolan från 9 till 9 varje tisdag.

Guud vad glad jag är att jag trivs så bra med alla tjejer i laget!! Alla är så himlans toppenbraaa och coola :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />