FIA - Så det är här man hänger...

Jag sitter i bibblan och pluggar, Julia kommer om en halvtimme och då ska vi gå igenom engelskan inför vår uppsatsskrivning imorgon. Brevid mig sitter Chris och en annan tennistjej som jag inte kommer ihåg namnet på, dom pluggar politik för dom har midterm imorgon. 

Det är sjuukt mkt folk i bibblan idag, vartenda bord är fullt av studenter som antingen sitter och diskuterar något eller så sitter det och skriver för fullt på deras datorer.

Lite roligt faktiskt men man blir så peppad av att plugga här för alla andra runtomkring en pluggar. Jag gillar att plugga i bibblan :)

I dag har jag sprungit en timmes distans till lake murray med Chris och sen har jag pratat på skype med pamela, linda och empan.  <3

Nu ska jag fortsätta med min outline, see yaaa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />