FIA - Onsdag

Efter träningen igår så kände jag mig helt slut och inbillade mig att jag hade en förskylning på gång. Så jag cyklade hem och la mig framför tvn och tyckte synd om mig själv. Jag gick och la mig efter the hills. Behövliga åtta timmar!! I dag mår jag superduperbra.

I dag har jag tre lektioner, eng- ska förbereda oss inför vår andra uppsats som är en argumenterande text. Blää! Matte- är riktigt roligt nu faktiskt; vi håller på med faktorisering, me liiikkkee! historia- roman empire; inte världens roligaste kanske. Sen måste vi börja med vår primary source. Har sparat min one page till helgen, lite dumt kanske men så är det.

Mellan matten och historian ska jag och Julia kolla igenom engelskan och efter historian ska jag sitta vid mina sköldpaddor en timme för sen ska jag träffa min historia lärare och gå igenom vad jag missar på fredagens lektion.

I MORGON ÅKER VI TILL UTAH!!!

Vi har conference den här helgen, 6 km på lördag, på fredag är det bankett och grejer hihi :) På lördag efter tävlingen ska vi klä ut oss till regnbågen, alla ska vara en varsin färg. Jag fick i alla fall färgen rosa så jag är glad!! Det är ju halloween i helgen, för er som har missat det, och här är ju det värsta grejen. Alla har pyntat sina hus med döskallar, bamsespindlar, pumpor och massa annat. Heelt crazy!!

Nu måste jag äta frukost, ska cykla till skolan om en halvtimme. Oh yeaaah!!!


Hela xc laget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />