FIA - Det stod f*uck u på väggen, jag vet inte varför men det kanske är någon förkortning för något. Haha såå himla dålig så den blir bra!

Fyra lektioner och sen gick jag till mattelärarens office och försökte förstå kapitel 3, men jag gick därifrån ännu mer stressad och gråten uppe i halsen. Det blev inte bättre av tofshändelsen och spegeln som bevis på ögonbrynshöjningar, men som tur var väntade en rolig simtur med min granne Richard, från sverige. Vi simmade i en halvtimme sen satt vi i solstolar och snackade, forsatte snacket på panda express sen gick han till bibblan och sov pluggade och jag åkte hem och läste min historia. Som jag nu ska sammanfatta på en a4.

 - Jag träffade Luktagottkillen idag när jag var på väg till min sista lektion, vi gick tillsammans och pratade, han sa att jag var speciell från alla andra freshman, han sa att jag inte var en vanlig freshman sen frågade han hur gammal jag var och då sa han; jaha jag tänkte väl det. Jag bara vadå ser jag äldre ut? Nej det är bara sättet du agerar, du pratar och är, som gör att jag tänkte att du inte var som alla andra småttingar. Det var en trevlig pratpromenad, han heter nästan samma sak som mig så det kommer vara lätt att komma ihåg hans namn. Jag hoppas att jag ser honom i training room imorgon ;)

- Luktagottkillen sa att han inte kände igen mig när jag hade vanliga kläder på mig, senare fick jag höra samma sak från en kasttjej. haha lite roligt!

- Jag måste fixa mina naglar dom är såå fula!

Nu måste jag skriva min historia för jag ska hinna med att göra min matteläxa till imorgon också. PUSS



I LOOVE HISTORY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />