Emmy - tur att det finns något som gör mig glad idag!!

sitter i sängen med fleecefilten runt mig. har haft en lektion idag, den andra var inställd. dom ska inviga den nya presidenten idag här på skolan. det är väärsta grejjen, han är som en kung. har hållt på och förberett i veckor och hela inomhushallen är omgjord för att han ska hålla tal och firas idag. imorse när jag genade genom hallen för att det regnade så höll dom på att ställa stolarna i perfekta rader, hade ett snöre och så flyttade dom alla stolar en millimeter hit, en millimeter dit tills allt var perfekt. haha kunde inte hålla mig för skratt. skönt att lektioner igår och idag är inställda dock ;)

det är kallt i NY idag, regnar och hösten är verkligen här. jag orkade inte gå och äta frukost i morse så jag sov en extra timme istället innan min lektion. ska nog gå och äta lunch snart och sedan ska vi nog åka och handla halloween outfit. jag har huvudvärk, är trött och arg på pengar, har känningar i halsen och hatar dumma regler...


blääääää


Kommentarer
Postat av: Tessan

Varför är du arg på pengar?

Hur mycket spenderar du egentligen där borta?

Det är inte värre än här kan jag lova Emmy!

Kan vi inte höras på Skype? Jag behöver goda råd om livet. :)

Ta hand om dig och lev väl!!

2009-10-28 @ 18:47:50
Postat av: Emmy

ååh tessie. jag saknar dig! klart vi kan höras på skype. nästa gång jag ser att du är online eller tvärtom så ringer vi varandra :D

take care och njuut av tiden som är kvar i italy ;) ciaooo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />