Emmy - nu är det jag som sitter och väntar på Mary...

kan göra en snabb lista medan jag väntar... favorit i repris dagens:

näst bästa - mina två A:n och ett B på tillbaka lämnade prov, uppsats och uppgift

bästa - att flygbiljetten till San Diego är bokad nu :D

godaste - lifesavers nya dricka i cafeterian. Raspberry taste - irresistible

mindre roliga - jättejätte ont i ländryggen

träning - 4 x 1600m vila 3 min



(bilder från Malins blogg) pink is the new black och här på Manhattan college matchar vi varandra på träningarna, om inte med samma färg på linnet så med rosa nagar! älskar btw min pose på den understa bilden ;) hahaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

think pink! ;)

2009-10-06 @ 22:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />