Emmy - jag mår illa.

det här inlägget skrev jag igår innan jag gick och la mig. blogg.se vägrade ju fungera så ja nu får jag helt enkelt publicera nu istället ;)



har ätit alldeles för mycket glass. ville egentligen ha chips. tror att det är därför magen blev arg när den fick i sig annat än förväntat haha. men nu fick jag göra min roomie Andrea glad för hon fick typ halv glasspaketet ;)

idag har jag haft tre lektioner, försökt skypa med coach Edman, tränat elipse 40 min + styrka, varit så hungrig att jag nästan grät, ätit god mat, haft studyhall, pluggat mindre bra, insett att jag kommer få plugga häcken av mig imorgon. men hej varför oroa sig över det nu. nu ska jag krypa ner i sängen och sova. imorgon har jag två lektioner, sen ska jag till kiropraktorn och därefter blir det kaffe till middag så jag kan vara effektiv och plugga hela natten ;) kaffe är vår räddning här, när vi har superduper mycket att plugga dricker vi kaffe efter middagen då blir vi hyper och orkar vara uppe alldeles för länge och får alla läxor gjorda. så kaffe är bra, men inte varje dag får då får man inte samma kick ;)

föresten så har inte hänt något ännu, håller er uppdaterade ;) ciaooo


såhär mycket glass köpte jag idag - så nu förstår ni att jag mår illa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />