FIA - Vad är det som händer?

Jag försöker slå flera flugor i en smäll eftersom jag har så otroligt mycket att göra men sen glömmer jag två av böckerna som jag skulle lämna tillbaka på bibblan innan jag gick till sydpoolen och tränade. När jag är i omklädningsrummet kommer jag inte på något pass att köra, ringer Mary och får ett pass av Alex. Sen åker jag hem, och hittar en lapp i brevlådan om att de har försökt lämna ett brev klockan två. De hade ringt några igår och frågat om det fanns någon hemma mellan 12-15 och då sa jag ja men det hade jag helt glömt bort. KLANT! Nyss satte jag saft i fel strupe och fick panik och hostade en massa...

Bra grej nu då, jag skickade iväg brevet idag! Nu ska jag försöka plugga lite och sen måste jag ner på stan igen  och lämna böckerna på bibblan, innan jag ska hem till Farmor på middag :)

Jag vet inte vad det är med mig idag, det känns som jag har för mycket att tänka på att jag lägger av att tänka helt och hållet och glömmer bort saker. Riktigt läskigt faktiskt!


jag vill ha sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />