FIA - Fan

I morse när jag vaknade mådde jag bra... Sen åkte jag ner på stan och skulle lämna tillbaka böcker på bibblan och låna några andra så högg det till i magen och jag började må illa igen. Sen kollade jag på modevisningen igen, tog massa kort med en proffskamera. Snackade lite skit med Natta och nu är jag hemma igen. Jag skulle ha kört wet west, jag hade med mig grejer ner till stan, men det var ingen idé när illamåendet finns där hela tiden. Känns som jag ska spy när som och nu har febern kommit igen, fuck this! Jag måste ju ha fått någon bakterie eller något sånt, för det är något som inte stämmer, feber och illamående fram och tillbaka. Jag vill kunna träna nu när det inte var någon fara med knät..

Jag ska gå och lägga mig ett tag och se om huvudvärken och febern släpper.. Usch jag mår verkligen inte bra just nu.


Det är svårt att hålla leendet uppe när jag  mår pissdåligt inombords!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

just keep smiling and everything will be alright

2009-05-11 @ 13:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />