FIA` Pluggar!

DEN HÄR VECKAN KOMMER JAG INTE ATT GÖRA ANNAT ÄN PLUGGA OCH TRÄNA!
I dag klev jag upp klockan 8 och vad lååång dag har varit. Jag har hunnit med massa, men sen har jag varit väldigt trött också. Jag somnade när jag läste pluggboken. Inte lika bra men jag tror dom nya rutinerna kommer att vara bra för mig! Jag kommer att ha så mycket mer tid över för annat, men oj vad jag måste börja planera!

Jenny& Fia is the shit! I dag när vi var på väg hem från gymmet såg vi att det brann på skolgården, vi såg tre killar springa därifrån. När vi kom fram så såg vi att dom hade tänt på en cykels däck. Usch vad det luktade, vi gick till gympasalen och fyllde våra vattenflaskor och gick tillbaka och släckte elden. Det är farligt att andas in rökten, och fyy vad det rykte som tur var höll vi för med våra sjalar men ändååå! Vilka puckon, har skitungar inget annat för sig! Bränderna på butikerna har satt sina spår, inte bra inte bra.. I dag stod det att de som berättade vilka som låg bakom bränderna på matbutikerna skulle få en belöning på 200 000 kr.. Tror ni att någon som vet kommer att våga berätta?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />