Mary' -1 dag, för igår var det 0 dagar!! Aaaooo

HEEEYYY SWEEEEDEN!

nu ligger jag i Mac's "dubbelsäng". Fet fett med najs. Lilla Mac är i skolan och leker smart. Ni anar inte vilken lycka det var att se hans face igår igen!! AHHH, jag dör vad jag har saknat grabben!! Han hade massa söta supriser till mig, helt underbar är han !! =D <3<3<3

Det värsta var den 12 h långa resan från Skottland igår, med Legernes.(<-- OBS, viktig info att det var med Legernes! =P) Då satt man där i taxi, på tåg, på flygplats, på flyg, i bil, vid middagsbord, i bil, på tåg och räknade tills tågets anländningstid. Roligast var typ på tåget när jag och Legernes satt bredvid varandra med var sin data påslagen och pratade i tel med respektive flick/pojkvän. Haha, alla var fett irriterade.

Ska lägga in fett med bilder sen, =)
jag tog fullt mitt minneskort. håhå.

AH just det, tävlingen i Skottland gick fet najs. Nån som såg mig på tv? ;) he he he

smakprov...

Jonas och Emil. he he he he. =P=P=P=P=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />