FIA`So bad it made me mad!!

IGÅR BÖRJADE MINA TUMMAR GÖRA JÄTTEONT! Idag fortsätter de att värka och dunka, vad är det för fel på dom? Det började göra ont efter jobbet för några veckor sen. Men nu har de bara blivit värre, buhu :(  Säkert någon överansträngning efter alla backar med disk.

IGÅR FICK JAG VIRUS PÅ DATORN EFTER ATT HA KLICKAT PÅ EN LÄNK! Så jag ber om ursäkt om någon fick någon länk skickad till sig, som ni förhoppningsvis inte klickade på. Varför måste jag vara så nyfiken?

IGÅR MÅDDE JAG RIKTIGT ILLA! Som en gorilla..Nej men ärligt talat, illamåendet som jag har känt nu från och till i några månader vill inte försvinna. Jag funderar på att gå till apoteket och kolla om dom har något. Det kanske är någon vitamin eller något som jag behöver.

JAG FICK EN ALLERGISK REAKTION HEMMA HOS SANNA IGÅR! Jag käkade ananas och passionsfrukt. Något utav det reagerade min kropp på.  Läpparna svullnade, ögonen kliade och näsan började rinna...



Bilderna är tagna från Sannas blogg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />