FIA` Tårar till frukost..

..nej men nästan.
I MORSE VAR MIN MTV-FRUKOST INGEN VANLIG JAGÄRPÅDANSHUMÖR OCH SJUNGMEDILÅTARNA MORGON!
Som vanligt spelade de beyonces "singel ladies" ( put a ring on it) men efter det bytte de till en jättesorlig video. Jag blev berörd och det var nästan så att mina ögon fylldes med tårar. Stackars tjej, hennes livs kärlek gick bort i kriget och hon måste fortsätta leva utan honom...  En riktig snyftvideo!



Det var som när jag såg Avril Lavignes låt " when you are gone" första gången..

SNYFT!

Kommentarer
Postat av: M...

Haha, har aldrig hört Den avril låten förut.. Men kan ju hålla med om varenda ord.. Speciellt den delen om sängen.. Uscha ja...

2009-01-30 @ 17:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />