Emmy - väldigt mycket blahiblaha...

i fredags var jag helt slut efter tentan jag vill bara sova och gråta det var liksom som värtsa urladdningen och jag vet inte riktigt varöf rmen jag fick världens hemlängtan när jag kom hem efter min löpträning och satt ensam i lägneheten sedan så kände jag mig ensam fast på ett skönt och bra sätt då jag gick på stan på lördagen och shoppade och tog en fika alldeles själv fast bland alla andra jag var ju inte ensam utan jag var ensam tillsammans med andra och sen så hade jag en jättetrevlig tjejmiddag hemma hos mig som iofs bidrog till att jag brände mig på en ostpåse som började brinna och då fick både jag och mitt bord smält plast över sig så just nu sitter det ett fint hello kitty plåster på min tumme dessutom så skar jag mig på en kapsyl och så ringde coachen från manhattan mitt under middagen han sa att jag var svår att få tag på jag bad om ursäkt men han sa att dte var lungt och att han kunde vara rätt envis sedan så cyklade vi liite för sent in till kåren för att kolla läget på smygpremiären men det var alldels för trevligt hemma hos mig så vi kom inte iväg fören efter elva så vi kom till kåren vid halv tolv och åkte hem vid halv ett för det var inge roligt på kåren det enda roliga var när vi stod och dissade alla på dansgolvet det var sjuukt kul haha gud vad elaka vi är sedan åkte jag hem och sov och på söndagen så skulle jag springa ett jobbigt banpass men då var det tydligen udm i mångkamp i hallen så jag fick träna styrka istället och det gjorde inget för då fick jag persa på frivändningar klarade hela 45 kg och dte är inte så illa det inte sen var de faddermöte och sen gjorde jag lite av sakerna på min att göra lista och kollade på tv och imorse så klev jag upp tidigt och cyklade till skolan och åt frukost med de andra faddrarna och sen så har vi introducerat de nya rookiersarna och gått rundvandring och sen har jag hämtat min tenta upptäckt ett mysigt rum som jag inte visste fanns på skolan och hämtat mina reserverade böcker och kopierat 800 sidor till rookie häftena sedan cyklade jag hem och sen gick jag till hallen och sprang mitt banpass som jag inte hann med igår banpasset gick jättebra det var roligt sen så cyklade jag hem och precis när jag hade ätit klart min middag ringer bästa tränaren och frågar hur passet gick och nu sitter jag här och väntar på att lipstift djungle ska börja klockan nio på tv 3 och så funderar jag på en massa saker som tex varför jag skriver det här inlägget när vi inte har några läsare...


Kommentarer
Postat av: ciissiiii

Jag läser alltid :D Du är så himla go Emmy! KRAAM!

2009-01-12 @ 20:54:20
Postat av: ciissiiii

Jag läser alltid! :D Du är så himla go Emmy! KRAAAM

2009-01-12 @ 20:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />