Emmy - jag har faktiskt mått bättre

Jag har en klump i magen... jag trodde att den skulle försvinna när jag hade ätit mat... men nej klumpen var inte hunger...
ÅHH varför ska allting vara så komplicerat? Kan ingen bara komma hit och ge mig en stooor och lång kram... de är precis det jag behöver just nu....

Massa tråk på listan idag - handla mat, städa upp efter nattens ångest då jag inte kunde somna så sprang jag omkring och gjorde massa grejjer typ slängde bort alla kuddarna från soffan och la mig där, åt filmjölk, rev fram massa tidningar och jaa ni kanske fattar... sen ska jag ut och springa lite idag också.. det är grymt fint väder och jag borde vara glad men idag är jag allt förutom det... + att tentan inte gick så himla bra...

nej gud nu ska jag sluta tycka synd om mig själv och ta tag i mitt liv... vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />