Emmy - är det inte lite typiskt...


...häromdagen pratade jag och Cim om att det inte finns några snygga killar här i Västerås, iallafall inte på vår skola. Jag trodde bara att det var jag som hade varit kräsen men sådan är inte fallt, Cim tycker precis likadant.

MEN idag när jag gick hem från friidrottshallen med mina träningstights, bruna uggs och min nike spikskoväska på ryggen som en liten lågstadieelev påväg hem från idrottslektionen så såg jag en SNYGG KILLE!!!! Jag blev väldigt förvånad för det ser man inte ofta här i Västerås faktiskt, eller iallafall så gör inte jag det så ofta...Är det inte liiiiiiite typsikt att jag går där unkskunkig efter träning med världens omatchande outfit... jag såg iallafall på hans väska vad han sysslar med för idrott så nu är det dags att börja hänga på lite andra ställen än i mälardalens högskolas cafeteria hahaha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja sa ju det....du hänger på fel ställen

2009-01-15 @ 15:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />