Maryy' caaaaliifoooorniaaa

Drack den goda latten från Starbucks för nån timma sen så nu är jag hyper. Har ni sett glee avsnittet när de tar de blå pillrena och blir helt hyper?? Jag känner mig typ hälften sådär. Då förstår ni hur jag menar. Så mattetalen bara susar förbi... och jag har läst 4 kapitel i ekonomin (fast de var dock innan latten). Kollar även på deal och no deal på tvn där de enda de säger är "OOHHH MAA GOOOSSHHH". Amerikanare är så överdrivna.. :P Nu har de bytt program :S ehhh.. fast de säger bara oh ma gosh ändå. Äsch, dags att begrava näsan i matteboken. Matte är de ända roliga ämnet jag har att plugga. Strax därefter kommer ekonomi. De är fett interessant!! Och jag har räknat ut att om jag får 2 fel på final-provet kan jag få A-. Vilket är de näst bästa betyget. SÅ jag ska satsa på de :) Min sista final är health psychology.. och jag är så trött på det ämnet så jag kan spy. Har inte ens kollat på review sheet:et än. Palla. Imorgon ska jag och shoppa lite julklappar. Jag är fett taggad. Men jaja.. nu ska jag plugga igen. HAhAHAH, jag kom precis på att det är lördag kväll! Men om jag skulle sticka in näsan i bibblan skulle de vara överfullt med folk. Idag låg de några indier och sov där i några soffor. Måste varit skönt. Haha. Okej. Hejdå!

Tar en bild från google..
Haha, nej jag såg precis en assöt reklam på tv. Hittade den på youtube. Kolla in! Dom lyckligaste kossorna kommer från californien och så är de kossor som går på adition för att de vill flytta dit. Det här är min favorit! :))


swwweeeet.

UPDATE!
nej jag skoja bara ha, ha. Den här är min favvo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />