Mary ' kaffe = hyper

Okej, here we go. Mitt liv, just nu!

Onsdag(igår): sista dagen i skolan = najs
Torsdag(idag): reading day = ingen skola = sova
Fredag: reading day = ingen skola = sova
Lördag: första dagen på finals week => ingen finals för mig = sova
Söndag: be till gud dagen = sova
Måndag: Ingen final = sova
Tisdag: Matte final = chill
Onsdag: Råplugg inför econ o health psychology + packa inför san diego = dö
Torsdag: Två finals + åka till san diego = DÖ
Fredag: JULLOV = sova
osv ;)

Chill va? Måste nog planera den där onsdagen nästa vecka lite bättre bara. Nu har jag precis druckit kaffe så nu ska jag plugga massa. Är super speedad !!!!!!!!!! :P

Tack å hej.

såhär ser vår van ut som vi åker till träningarna med. Mysig va? ;) Silje har bästa platsen där framme :P


Kommentarer
Postat av: julia forsmark

Hej Mary.

Tack så mycket. Ofta han sa de men iaf din blogg var jätte fin! Gillar eran header(y) Jag vet ungefär lite vem du är för du verkar vara himla saknad på löp.

Ha det bäst och kul att du tittade in på min blogg.

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />