FIA - Ja jag sager da det!

Haha varfor ska alla pinsamma saker handa mig for? Dagens pinsamhet forgyllde min dag med manga skrattattacker och fnissiga huvudskakningar nar jag tankte tillbaka pa det.

Dagen borjade som vanligt, fyra lektioner, sista lektion var historia, jag kom sent och Seb fragade vad jag hade glomt... Han tycker att jag glommer saker hela tiden, och jag har faktiskt borjat glomma saker lite har och dar och varje gang har jag berattat om mina aventyr att hitta en bortglommen bok i bibblan, han var med mig sist nar jag gick till lost and founds for att hamta min engelska bok. Anyway det har har inte med saken att gora, jag ville bara beratta for er att jag har blivit slarvig, eller inte slarvig men vimisg, och glommer saker. Inte bra!
" Just take it, that is how you are"  Hell noo! Haha

Efter lektionen fragar Seb mig vad jag menade med smset jag skickade igar, det ar nu det roliga borjar sa jag hoppas jag kan beskriva det bra sa att ni forstar det roliga...

- What message, I didn`t send you a message yesterday?
- Yes you did, here look. Han tog upp mobilen och visade ett meddelande fran mig som jag hade skickat ett inatt.. Meddelandet lydde; Ready?
- OMG! Haha I have not sent that one to you!
- That is weird who could have done it, I was confused, I was like should I go up there or what does she mean..
- Haha no no nooo!

Sen slog tanken mig, jag har inte haft pengar pa mobilen i ett par dagar, jag laddade pa den igar. I natt fick jag fyra sms som inte var menade att skickas da, en var fran lordagen och ja min mobil ar knasig helt enkelt. Anyway, i onsdags skulle jag och Seb plugga for varat historiaprov som vi hade pa fredagen, jag skickade ett smsa och fragade om han var klar med sitt plugg sa vi kunde forhora varandra. Jag skrev da ett sms; ready?, men det smset kom aldrig ivag eftersom jag inte hade pengar pa mobilen sa det hamnade i outboxen.. Saa min javla mobil maste ha pa nagot knasigt satt skickat ivag mina meddelanden i outboxen klockan ett inatt!!

Jag kom pa det och borjade forklara, haha fyfan vad roligt det oskyldiga smset blev helt plotsligt.

Are you ready to rock n roll?

Nar vi skiljdes at skrattade jag ihjal mig, jag tankte vad han maste ha tankt nar jag skickade ett sadant sms mitt i natten... Ja jag sager da det, thank you boost mobile!

Smset var ju inte sa farligt, det beror pa hur man tolkar det antar jag ;)



CRAZY CRAZY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />