Emmy - fredagkväll i New York

har precis kollat på det sista avsnittet av 16 & pregnant som MTV har visat. avsnitten har handlat om 6 tjejer som får barn, och hur deras liv förändras. det var riktigt, riktigt, riktigt intressant!!!

idag hade jag min sista final!!!! jag är KLAR!!! jullov i över fyra veckor har aldrig känts så skönt.
efter min final så har jag, Andrea och Malin tränat häck med coach Ryan. det känns jättebra med häcken nu, går verkligen framåt med min teknik - och det var coach tydlig med att påpeka idag :D
efter middagen så var det dags för julklappshopping, vi gick till Marshalls och Target. ååh jag bara totalälskar sådana affärer, MASSA MASSA bra saker!!! har köpt alla mina julklappar nu, ska bara lägga till något till en av dem!! och eftersom jag inte köper julklappar till den, den, den, den, den, den och den och den iår så valde jag att köpa några extra julklappar till mig själv. det blev en riktigt bra pincett, en svart träningstopp, och så hittade jag väggdekorationen som jag tidigare har skrivit själv på min vägg ovanför sängen "Always kiss me goodnight" så den ska jag ta med mig hem sen haha. dessutom eftersom ingen i min kära familj kunde komma på en parfym dom ville ha så köpte jag en till mig själv. en parfym som jag har velat haft sedan juli 2007 (om ni inte tror mig så kolla i arkiv så har jag skrivit ett inlägg om parfymen då)...

tänkte kolla på ett avsnitt paradise hotel, men det senaste avsnittet hat inte lagts upp på web tv ännu så jag får väll kolla på något av alla de andra tv-showerna som jag följer - Gossip Girl, 90201, eller Glee.

imorgon så blir det styrka på förmiddagen, lunch och sedan ska jag och Andrea in till city!! :) det ska komma en snöstorm inatt, hoppas den försvinner tills på söndag då jag finally åker och får träffa familjen och M <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />