FIA

GODMORGON! Jag är hungrig men jag vet att vi inte har massa mumsigt nere i köket så det känns tungt att gå ner. Men som tur är ska vi åka och storhandla idag efter att vi har simmat. Jag älskar när vi har storhandlat, för då har vi massa mumsiga saker hemma! Det är bara att öppna kylskåpet och välja och vraka..  WONDERFUL!

På jobbet är det som att dom har storhandlat hela tiden.. Öppnar man kylen är det som man är i paradiset. Nästan så att det sjungs "halleluja" högt varje gång jag öppnar dörren in till kylen. Likaså i skafferiet som är fyllt med massa mums!
Svar till Elin, och till er andra som undrar vart jag jobbar: Jag jobbar i ett kök på mandometerkliniken i huddinge.
Jag börjar halv 8, går upp kvart i 6 på lördag och söndag. Jag och Emmy turas om att jobba där, typ varannan helg.
När jag kommer dit sätter jag på kaffe och diskmaskinen, sen serverar jag frukost och medans dom äter frukost hackar jag sallad för lunchen och middagen. Resten av dagen består utav att servera mat och diska. Väldigt skönt jobb!

Men sen jobbar jag kvar på Tom Tits Experiment också, men det var ett tag sen eftersom jag vart sjukskriven när jag opererade foten. Men jag ska jobba där nästa helg :)




Nice pictures ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />