FIA

Solen skiner och snart ska jag småspringa till bussen. Snackade med P precis, hon skulle inte gå på lektionen idag. Så jag får åka upp till sthlm alldeles ensammen :( Vad tråkigt! För vi snackar alltid om massa roligt på vägen upp. 

Idag ska vi har lektion och grupparbete om interkulturell pedagogik, intressant tycker jag, tråkigt tycker andra. Hoppas att lektionen blir givande och har bra diskussioner!

Sen ska jag till B huset och fixa mitt användarkonto som jag har glömt lösenordet till, klantigt!

Vi hörs när jag kommer hem. Pusspuss


Jag skulle ha träffat Johanna idag, men jag har inte fått tag på henne :(

Kommentarer
Postat av: Becky

haha interkulturell pedagogik :p det har jag precis skrivit värsta tentan om haha not funny :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />