FIA

Godmorgon! Idag har jag lektion från 10 till 14.00 i Frescatis hage, sen bär det av hemmåt och senare ikväll ska jag köra intervaller. Det kommer att bli riktigt roligt :)

Det som är jobbigt med att ha lektion på sådan konstig tid är att man inte hinner taijma in lunchen. Det finns inget lunchställe där borta och jag är så dålig på att ta med mig mat så oftast blir det bara någon macka och saft. Jag har tänkt flera gånger att jag ska hacka sallad och göra i ordning pastasallad för att ta med mig, men jag gör aldrig det.. Jag måste bättra mig för det är inte bra att bara äta en macka till lunch...
 
Nu ska jag äta frukost puss puss


Jag ser inget bakom Marys krull, sånt händer ofta. Men då är det bara att hålla bort håret:


För då ser man bättre haha :) Love you darling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />