FIA

HUR LYCKAS MAN MED NÅGOT SÅ FENOMENALT?

Igår lyckades jag med något riktigt klantigt!

Igår hände något som jag aldrig trodde skulle hända mig!

Igår hände något som jag har skrattat åt när det drabbat andra!

Igår var dagen då jag tappade min mobil i toaletten.

Igår hade jag på mig min nya korta svarta jacka med små fickor, som inte går att knäppa! Vi skulle med en taxi och jag skyndar mig in på toaletten och öppnar toalettlocket, samtidigt som jag gör det så glider mobilen ur fickan och rätt ner i toaletten. Mobilen försvinner, jag ser den inte, shit tänker jag,  fort ner med handen i toaletten och lite längre in så känner jag den. Jag tar upp den och ser på mobilens skärm hur den fylls med vatten... FAN!

Hela taxiresan tjatade jag om hur klantigt det var och alla andra bara skrattade... Men vad ska man göra, hur ofta lyckas man tappa sin mobil i en toalett? Det är ganska komiskt faktiskt.

Nu har jag ingen mobil förren imorgon kväll då jag tänkte sätta på den igen och se om den fungerar. Håll tummarna!
Om man vill nå mig gör man det bäst på hemnumret ;)


När jag sökte på toalett hittade jag en bild på en arbetskamrat. Bilden är tagen från expressen.se Det var lite roligt! Jag ska skicka länken till henne nu så får jag se vad hon säger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />