FIA

Skynda dig!
Jaja , jag försöker..
Men stoppa in den bara!

Idag när jag satt på tåget på väg hem från skolan så ringde Majzan och frågade om jag ville gå på stan med henne. Och det ville jag ju såklart! Så jag hoppade av tåget i Flemingsberg och tog tåget tillbaka till sthlm. På centralen satt jag på donken och väntade på Majzan som hade missat sitt tåg...

Sen när vi mötts upp utanför pressbyrån, gick vi våran second hand-runda som vi har gått förut och fyndade. Vi flummade som vanligt och jag testade ett par skor. Men sedan orkade jag inte knyta mina skor så jag lyfte upp benet och bad Majzan knyta. Snäll som hon är ställde hon upp. Men hon var så seg och det tog ett tag, och jag blev trött i benen så jag sa åt henne att skynda sig. Men när hon skyndade sig så vart det bara en halv rosett med ett hängande snöre. Så jag sa åt henne att stoppa in snöret i skon... Haha ganska rolig situation som går att misstolkas :)

Jag har alltid lika roligt med min favoritMajzan <3


SÖTNOS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />