Emmy - jag trivs jättebra i Västerås :D

Nu har jag bott här i Västerås i lite över en vecka... Jag vet att ni är väldigt nyfikna på vad jag har för mig så därför tänkte jag dela med mig av lite bilder! Under den senaste veckan har jag...

Lärt känna massa folk, bland annat dessa tjejer som går i min klass :)


Bytt nummer med massa. Btw kan någon se vad det står för det kan inte jag!


Varit på sittning :)


Något som många tyckte var roligt var att jag hade mina pengar i skon, själv tycker jag att det är rätt smart ;)


23 kronor är sjukt billigt för en öl eller cider


sjungit vackra Beware låtar...


och spexat oss till en finalplats på fredagens

JAG HAR HAFT EN HELT FANTASTISK VECKA!!!


Kommentarer
Postat av: lena

va kul Emmy! bra att du trivs:D

2008-09-02 @ 10:01:41
Postat av: bitte

härliga bilder


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />