Emmy

Kom precis hem från Hälla, har varit och handlat på Ica maxi och kollat i lite andra affärer. Påväg hem på cykeln med 4 kassar balanserandes på cykelstyret så försökte jag köra så smart som möjligt för att undvika svåra svängar. Då jag råkade köra på fel sida av vägen så mötte jag en tant som korsade gatan med sin hund. Hon fick stanna till för att jag med så hög fart då sa hon argt "Nu kör du väll inte på rätt rida av vägen hörrödu" och jag svarade snabbt "och det där var väll inte ett övergångsställe surkärring" innan jag snabbt trampade därifrån...Det sista kanske var lite onödigt men jag hatar när andra ska rätta när de själva gör fel...

Nu ska jag äta lunch sen ska jag cykla till skolan för att ha grupparbete :) Ikväll blir det styrketräning...

Kommentarer
Postat av: majzan

Hahahha inte onödigt det sista...det skulle hon ha!!!

LOVE YOU

2008-09-22 @ 12:38:28
Postat av: lena

hihi nä håller med man ska inte rätta andra om man själv gör fel!!! 1-0 till Emmy:)



fan va olika grejer ni skriver om nu, vänder mig till hela fiemma! kul att läsa dock:D

2008-09-22 @ 14:42:51
Postat av: Micke

hahahahaaha, fy fan vad kul, jag hade lätt garvat åt migsjälv om jag hade sagt det ^^, go emmy! go emmy! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />