Mary' Det var nått som hände som aldrig blir sig likt, var det bara bullshit eller var det faktiskt unikt?



Idag har vart världens bästa dag:


1. Fia sov i mitt rum. Det var mysigt och både hon och jag fick prata ut.
2. Jag var astaggad på morgonjogg när jag vaknade 6.19.
3. Skrev som en galning på biologiprovet och hoppas verkligen på mvg
4. Fick träffa de kinesiska lärarna som är här på besök från en skola i Kina. Fy faro vad kul det skulle vara med utbyte dit. Dessutom fick jag öva min kinesiska lite =)
5. Pannkakor till lunch med samma gamla galna lunchgäng.
6. Mia promenerade med mig till Löpet, naaajs. Jag hämtade ut min lagade cykel.
7. Körlektion som gick asbra!!! Det var typ; när ska du köra upp Mary ?? =D=D
8. Aasabra träning själv i skogen.
9. Chill framför tvn innan jag tvingade mig in i duschen.
10. Nu sitter jag här och undrar vad jag ska göra med resten av kvällen.. thihi.





Kommentarer
Postat av: Linda

Tack!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />