FISEN IS BACK

Hallå! Nu har jag äntligen hittat hit igen :) Jag har haft fullt upp med skolan på sista tiden, men idag hade jag det sista så nu är det klart. Inge mera plugg för min del på ett tag!! YEAH!

Jag har fått en röntgen tid imorgon bitti klockan 8 på handens närsjukhus. Jag kommer att få kliva upp jättetidigt och resan tar över en timme! Jag döör!

Jag ska jobba hela helgen på Tom Tits experiment, dom har en utbildningshelg. Då kommer jag att få reda på vilka experiment jag ska ha hand om, nice nice! Ska bli spännande och se :) Hoppas att jag får några roliga!

Idag fixade jag matten, jag var ett poäng ifrån G på kursprovet, jag hade jävligt många slarvfel vilket läraren såg så han lät mig komplitera. Snällt! Vi var tre stycken i min mattegrupp som fick ett poäng ifrån. Alla tre börjar på J, lite roligt sådär. Sen var det tyvärr jättemånga som fick IG också, stackarna. Dom måste göra omprov i augusti någongång. Kul för dom som tar studenten och behöva plugga vidare i sommar, när de har slutat skolan. Nej usch och fy, glad att jag slipper det!

Här kommer lite skvaller i X och Y form för att inte lämna ut någon/ några för mycket:
- X och Y har flirtat under en längre tid nu och det tycks äntlingen hända något mer!

- Det går rykten om att X ragg från en studentskiva, som X höll på att gå hem med, bara har en...

- Y mår inge vidare och ingen vet hur de skall få Y att må bra, går det ens?

- X skulle lämna tillbaka en kvarglömma men så blev det icke, undra vad som hänt ifall X och Y möts igen?

- X gillar Y, och hoppas att Y gillar X tillbaka.

- X är olyckligt kär, eller är X verkligen kär eller är det något annat som ligger bakom känslorna?

- X och Y har båda gått på pencilin i tio dagar, vad kan de har gjort?

- Y är trött på skolan och deppar ihop, för tänk om Y får MVG-  det skulle ju verkligen vara skandal!

- Y träffade X från skolan för ett tag sen och de verkar vara lite mer än vänner. Något nytt från den fronten?

- X flummar mer än vanligt, vad har hänt?

- X planerar inför framtiden och har världens ångest, men lugn det kommer att lösa sig ska du se!

Allt löser sig! Så det så :) Nu ska jag ut och sola PUSS

image3894

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />