Fia ;D

VALBORG!
Vi skulle ha grillat men det regnade ju så mycket så vi käkade en god middag på löp istället. Sen mötte vi upp några rilkillar och drog vidare till en fest i vaxmora. Några killar hade hyrt någon lokal där borta och när vi kom dit träffade jag S som ville att jag skulle följa med henne till bussen, eftersom hon inte hittade dit.  
Så jag kikade mest in i lokalen och sen tog jag med mig en kille som hittade och följde med S till bussen. Efter att S hade blivit hämtad så gick vi tillbaka till villan och drog några moves på dansgolvet sen fick det vara nog. De växlade mellan låtarna i en rosa helikopter och barbiegirl och det är inga höjdarlåtar. Gänget började bege sig hemmåt ganska tidigt,  och vid malla kramades vi hejdå och sen gick jag och A hem och sov.

En lyckad misslyckad regning kväll. Så skulle jag sammanfatta min valborg!

image3669

Kommentarer
Postat av: S

Du är bäst! :D

2008-05-02 @ 21:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />