Mary'' Waaazzupp (?)

Just nu är jag ute och springer distans. Men jag svängde förbi min kusins hus för att låna en dator .. (så att jag kunde blogga). hahah, =P Snart måste jag fortsätta min distans för vi har lite bråttom till det tredje släktkalaset på tre dagar. Solen steker över Kalmar så måse passa på att pressa också !!

Yepp,
thats it. Detaljer och annat skit är överflödigt. Det ni egentligen vill veta det skriver jag ju aldrig här. Haaallååå eller. =P 

(har btw hittat en jättefin present till Emmsans. När jag såg den skrek det liksom EMMY om den. haha.) 


min söta kusin i Kroatsien, =D

Kommentarer
Postat av: Emmy ;D

ÅHH nu blir jag nyfiken ;)

Postat av: micke

såg det ut som något katten spytt upp? hahah ;D

2008-07-14 @ 16:43:26
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />