Mary' Löpetlägret 2008

Obs. 90:orna är nu treor
91:orna är tvåor och
92:orna är nollor (ja, de blir ettor efter 'ja ni vet vad'. nollning (förbjudet ord)
Alltså finns det inga 8O-tallister kvar på Löp. bye baj.


Tvåkillarna hade för korta tröjor och drack cola.

Vi gjorde en favorit i repris med att stå på händer.

Mikael blev skadad av fotbollen och Emmy försökte återuppliva. Lyckades dock.

Här är Adams favorit bild av fotbollsmatchen. Han tycker att här visas treornas taktik som gick ut på flygande anfall, or something. Adam är den som springer till vänster samtidigt som MW sätter Smeds i obalans.

Jag gillar dock mer den här bilden där Aleks fjortishand visas tydligt. =P

Snajsiga skills va ?

Här är en del av de "nya" på löp. Jag ska ge dem ett helt inlägg senare i veckan. Håhå.
Powernap.

Sanna och jag provar morgondagens frilla. (inga kläder =O (?))
Sanna, jag, Matte och hans älskade Swe-väska.

Jag ägnade båtturen till Grinda åt ass krossa Johanna, Mikael och Johannas kompis på kort. =D (alla andra sov)

På ön började grabbsen spela fotboll, igen.

Adam trampade dock på något som stack hans lilla fot.

Johanna badade..

..och även Lena.


Emma och Mickan satt på berget och njöt av att ha en bra hårdag.

Alla andra lapade sol utom..

... Mikael som lekte hippie. (Han har även, tyvär, inte fått förmågan att lapa sol. Dock inget att gråta över, tycker han)

Stockholms bästa tjejtränare solade sin mage.

På hemvägen krossade jag även de nya ettkillarna på kort. OBS. Alla 'nollor' ska få ett eget inlägg sen. Dont forget.

Fia besökte Löp. (sista gången (?)) Jag ville bara krama och pussa ihjäl henne.
Trekillarna tog mig på en cykeltur till badberget, det slutade på Donken.

Fin kväll.

Kommentarer
Postat av: Alex

Eller hur.. ;)

Postat av: Malin

Ja, jag får nog ta det lugnt med min semesterkassa :P Härliga bilder förresten!

2008-07-10 @ 10:41:12
URL: http://zenobiia.blogg.se/
Postat av: Mariella

hihi tänx =)



rolig blogg ni har!

2008-07-10 @ 10:49:12
URL: http://sweetwishes.blogg.se/
Postat av: Mickan

Meh..snacka om att sno posen att stå på händer av de tre m:en !!

2008-07-10 @ 16:08:01
URL: http://mickanochjohanna.blogg.se/
Postat av: felicia

sv: haha, jag fick läsa det några gånger innan jag hängde med på vad som stod! Jag har faktiskt lärt mig alla utantill men idag när jag satt där försökte jag komma på olika saker till allt, men det enda som dök upp var djävulen och eld när det kom lök haha ;)

2008-07-10 @ 17:48:46
URL: http://feliciaknorn.blogg.se/
Postat av: Lollo :) det gick inte att komentera i rätt inlägg ;P

haha ;P ja då jag har bränt mig ett antal gånger :P

men jag har inte lärt mig något nytt språk.. och ja jag har sovit i min säng ;) nästan varige natt moahaha... jag har endel att berätta jag med SAKNAR DIG MED, är helt på iden med london!! ska vi inte åka dit på höstlovet och se ngn konsär eller ngt?? jag kommer hem på onsdag eller trsdag

2008-07-10 @ 23:14:17
Postat av: Alex

Ja klart vi ses.. det lär ju va skönt på hösten också o graffa lite ute:D fast inte graffa, vi ska måla, typ söta prinsessor.

jag är fett på!

2008-07-11 @ 03:24:08
URL: http://itsmyhouse.blogg.se/
Postat av: Sandra Eriksson

Vem är killen längst till höger på tionde bilen uppifrån? Jag tror nämligen att han på något konstigt vis har tagit en bild av sig själv med min kamera i göteborg i fjol och jag har inte en aning om vem han kan tänkas vara?! :D

2008-07-22 @ 11:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />