Mary' TILL LOUISE

Det här är till Lollo. Bara Lollo. 

Kära Louise.
Jag är hemma nu. Efter alla virriga flygresor och tåg. Du anar inte hur lätt det är att virra bort sig i London. x antal gånger satt jag på tåget till Wimbeldon när jag skulle till Richmond. 
   Jag saknar dig. Det var så längesedan vi sågs nu. Har du bränt dig? Har du lagt dig efter klockan tolv varje natt? Har du sovit i din egna säng? Har du lärt dig något nytt? Har du köpt ett fint armband? Har du fått skavsår mellan brösten? Har du lärt dig ett annat språk?
  ÅHHH, jag har så mycket att berätta. Så många små detaljer som bara du förstår som jag måste berätta för dig.
Jag tror att min nästa kille ska vara engelsman. En riktigt äkta engelsman med fin dialekt och ett engelskt face. Oho, vad det är najs. Vill du också satsa på det? PLS. Då flyttar vi till London och satsar helhjärtat.
Vad tycker du om vår nya header? Jag älskar den.

Adjö,
Mary Alenbratt  (allas enda vän).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />