Emmy ;D

Det kommer LÅSA sig, det gör det alltid
Jo, det LÅSER sig, så brukar allt bli
det kommer LÖSA sig till slut
det är inget tvivel om, fast nu känns skiten sur
och flera mil ifrån, det ordnar sig...

Jag har verkligen satt alldeles för hög press på mig själv när dte gäller att springa bra på 400m. Men det är lätt att göra det när jag VET att jag kan springa väldigt bra och när jag VILL springa bra så spänner jag mig och då går dte inte bra.

Jag ska inte springa något mer 400m lopp på ett tag nu... Ska springa det igen när jag har fått lite självförtroende och när jag har sänkt kraven...

Däremot gick det väldigt bra att vara hare på 800m (även fast loppet gick 40 min efter 400m). Jag kände mig jättelätt i benen och drog 600m fast jag egentligen bara behövde dra 500m. Dessutom fick jag betalt för att göra det, inte illa!!!


När det går tungt så brukar jag tänka tillbaka på gånger då det har känts bra! Bilden är från stafett-sm när jag, Sanna och Fia tog sm guld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />