Mary- mitt år 2008


*Nämn tre saker du aldrig kommer glömma med året som gått.
Händelsen under hösten 08 som påverkade mig enormt, att jag blev kär i Marcus och alla mina kompisar som har ställt upp för mig !!

* Vad gjorde du 2008 som du aldrig gjort förut?
Sprang en superbra terräng säsong, lärde mig köra bil utan att ha kört i mål (än) och firade ett år med bloggen ;)

* Vilka länder besökte du?
Portugal/Monte Gordo - träningsläger med Löp
Holland/Mannheim - sprang en dålig tävling (+ att det var på midsommar !!)
Storbrittanien/London - hälsade på min syrra
Norge/Bergen - Sprang NM bana
Danmark/Köpenhamn - Sprang NM terräng
Belgien/Bryssel - sprang EM terräng


* Vilket datum från 2008 kommer du minnas, och varför?
Den 9 september för att jag äntligen fyllde 18 år ;P
Den 6 november för att jag och Mac blev tillsammans då.
Den 17 november för att det var den jobbigaste dagen i mitt liv

* Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008?
Flipsyde - Angel

* Blev du kär under 2008?
OM jag blev !!! =D

* Vad gjorde du på din födelsedag?
Gick i skolan, gjorde ett biologiprov (MVG), körde världens sämsta vattengravsträning (jag grät), sen hade jag en mysig middag med Sanna och Fia i stan. <3

* Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre??
Oftast brukar ojämna år vara de bästa åren, för mig. Men det här året har vart avsevärt bättre än vad de andra jämna åren har varit så jag är aaasnöjd ;D

* Vilka nya personer är du glad över att ha lärt känna under året?

Självklart Marcus men också alla tjejer i skolan som jag har kommit mkt närmare denna höst.

* Höll du några av dina nyårslöften?
Vi, fiemma, hade ju ett nyårslöfte om att göra 1 situps 1 januari sen öka med en varje dag hela året så man gjorde 365 den 31 dec !!! Såklart gav vi upp i slutet av jan, haha.

* Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
En bra start på bansäsongen i sommar.

* Vad var din största framgång 2008?
Att jag är mkt starkare inom mig än vad jag tidigare har trott. Och andra platsen på NM i terräng av flera olika anledningar. (Å fjärde platsen på 1500 på SM i sommras)

* Största misstaget?
Att inte tänka ett steg längre.

* Har du varit sjuk eller skadat dig?
JA! jag var sjuk en massa i slutet av våren. blää. inga skador dock, knack knack !!

* Vad spenderade du mest pengar på?
kläder och onödiga småsaker

* Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag blev kär och personen jag blev kär i. Att jag kunde springa SÅ bra när jag hade så mkt som tyngde mina axlar. Att jag har sprungit i swe-kläder 3 gånger i år. Att jag har så underbara vänner.

* Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Både gladare och ledsnare. Topparna och dalarna har vart högre och djupare!

* Vad önskar du att du gjort mer?
Planerat och använt tiden mer effektivt. Och lyssnat på min kropp.

* Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat.

* Hur tillbringade du julen?
Hemma med familj och släkt.

Vem saknade du?
Elina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />