Mary' Jul i vårt funkis-hus

Mam å Pap diskuterar om årets gran där hemma. Jag är med på ett hörn då kallad 'lilla regeringen i stockholm'. Pap har fått fnatt och tycker vi ska ha en plastgran. Det medför att Mam och jag är i chocktillstånd för att..

1. förut åkte Pap och jag 40 mil till vårt gamla landställe för att hugga en RIKTIG gran varje jul. (En gång fastnade bilen i snön)
2. Pap gillar traditionella jular med samma gamla mat och musik
3. Pap's störta argument är att det är omiljövänligt att hugga ner granar i skogen (ehh, han har aldrig tänkt på miljön innan. Jo iof vi har både bergvärme å snart solvärme.. men det är la en mer ekonomisk sak =S)

Det finns iaf en plastgran i vårat hus nu. Men Mam tänker inte röra den så jag får la klä den när jag kmr hem. hehe.


Imorgon ska jag å Mac på julbord hos hans Pap's hotell. Fett najs å fett mums. =D


Jag skulle kunna leva en jul på apelsiner !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />