FIA `Långa nätter..

Jag har suttit med hemtentan hela dagen/kvällen och jag är verkligen inte nöjd med den. Den är verkligen dålig och jag har ångest för att jag inte började tidigare med den så att jag skulle ha haft tid att tänka och diskutera fram ett bra svar...

Hela helgen har jag jobbat och jobbat, jag är trött.

Igår var jag hemma hos Johanna på födelsedagsfirande, det var väldigt roligt! Massa roligt folk som snackade och snackade och sen visade det sig att jag hade några gemensamma bekanta med några där, det var nice!

Nu ska jag sova för jag ska upp tidigt imorgon och läsa igenom mitt arbete, jag orkar verkligen inte mer ikväll. Jag är jättetrött!!



Dagens låt som Pamela skickade till mig :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

fia....... Den låten har jag haft på datorn i snart ett år, seg AB?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />