Emmy - svårt att vakna när lägeneheten är kolsvart...

... känns som att det är mitt i natten när man kliver upp klockan 7. Jag ska var i skolan vid 10 för att plugga instuderingsfrågor tillsammans med några andra så mitt största problem är om jag ska springa innan det eller efter... Det är skönt att springa innan så att man får det gjort men det är KOLSVART och NOLLGRADIGT ute... Jag tror nästan att jag springer efteråt när det fortfarande är ljust.... Då måste jag se till att springa innan klockan 3 för då blir det mörkt igen, men hmm vi säger att jag cyklar hem från skolan vid 2, då är jag hemma vid kvart över, skyndar mig att byta om och sedan ut och springa.. Passet kommer ta lite över en halvtimme för jag ska springa 5-4-3-3-4-5 med 60s vila... Det kommer säkert vara påväg att mörkna då men det känns tryggare att springa klockan 3 då massa skolbarn är ute och cyklar hem och tanter och gubbar är ute och promenerar istället för att gå ut i det här kolsvarta mörkret... Ja nu har jag bestämt mig för detta, träningen EFTER pluggningen i skolan...

Såhär mörkt är det ute just nu, någon som blir sugen på att gå ut och springa?

Det såg bara ännu läskigare ut när jag försökte ta kort med "nattscen" inställningen...

Hjäälp kan ingen bara trolla bort vintern?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />