Emmy - rolig konversation

I veckan ringde Fia mig när hon var nere på stan med Tobbe.

Tobbe- Tja Emmy allt bra?
Emmy- Jo jag mår bra hur mår du själv?
Tobbe- jo det är bra med mig också... Jo asså jag tänkte på en sak...
Emmy- ok..?
Tobbe - vad tycker du om mest, rött eller vitt?
Emmy - hmm asså vad menar du?
Tobbe- ja asså vad skulle du ha valt, rött eller vitt?
Emmy- menar du vin?
Tobbe- haha Emmy din jävla alkis klart jag inte menade vin utan färg...
Emmy- hahaha aha men hur skulle jag kunna veta det? Hmm jo men rött är nog finast nu till julen och så är det roligt med lite färg framför vanligt vitt...

HAHA hur fan skulle jag kunna veta att han menade färg när den frågan är så himla vanlig just när dte gäller om man tycker och rött eller vitt vin... Sedan så visade det sig att det var så att Tobbe hade köpt en julklapp/väldigt försenad studentpresent till mig och Fia och det ena paketet innehåller något rött och det andra något vitt haha... Vad det innehåller får jag veta på julafton... spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />